dansensdag och modernismenprov

då var dansensdag över och modernismenprovet gjort :)
Först dansade vi i risbergskas aula, direkt efter gick jag och gjorde prov.
Så nu är det gjort och jag lovar jag ska aldrig mer beblanda mig med
dadaism, futurism, fauvism etc :P

Efter skolan mötte jag upp Markus på stan och kollade lite saker och åt
även på la baguette :) Sedan var det bara att åka till tullängen och dansa
igen. Man känner att man är trött i kroppen efter vårkonsertveckan.
Man kan inte riktigt ta i och det blir lätt fel. Så det vart väl inte treorna bästa
framträdanden, men vi är ju bäst ändå :D

Förresten dansare om ni läsare detta så vill Patrik prata med oss angående lite
saker om hände under vårkonsertveckan. Bli inte rädda vi har inte gjort någe fel
men det är lite saker vi borde veta. Vet inte så mkt mer än det.

Aldrig mer Pablo Picasso, Guernica eller Kubism!

Nu är det bara att fortsätta med alla andra skolarbeten som ska vara klara inom de
närmsta veckorna "/

-bokanalys
-maträtten
-filmanalys
-"In hate we trust"
-NkB prov
-Matte c prov
-NkA prov

Jag har sagt det tidigare, jag har inget liv!

Nu ska jag sova.
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0