I min närhet

På framsidan av aftonbladet stod det idag att man letar efter Ingela som lurat
stora pengar av företag och människor. Jag slog upp artikeln och läste och på
en bild så var det kommunhuset i Töreboda. Hon har alltså varit i Töreboda och lurat
kommunen på massa pengar. (Töreboda är hålan där jag jobbar)
 Dock stod det Mariestad på hemsidan. Men antagligen har hon varit på båda ställena.
Mariestad ligger bara 2 mil ifrån Töreboda. Hon Ingela är alltså efterlyst över hela världen.
Hon verkar inte jättesnäll :P



Sen när jag kom hem och läste jag i en tidning så var månadens brev ifrån en här i Latorp.
Alltså i "byn" där jag bor :P



Lite roligt att två artiklar samma dag handlade om två ställen som verkligen
är i min närhet :P Och jag kan säga att det är inte ofta det står något om Töreboda
eller Latorp i någon tidning ;P

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0