Universitetet

I tisdags så hade jag min första lektion på universitetet.
Läser Psykologi A som är en fristående kurs.

Vet inte riktigt vad jag tycker än så länge.
Nu i början är det mest massa termer man ska lära sig och det är väl inte
direkt jätteroligt :P
Jag vill mer läsa om hur människan reagerar på olika saker och framförallt
varför vi reagerar som vi gör.

Men vi får hoppas att det blir intressantare längre in i kursen!
Har i alla fall hittat några tjejer som jag umgås med.

Nästa vecka går vi bara tisdag och onsdag!
Jag klagar inte :P Men ska träffa min lilla labbgrupp på måndag.
Vi ska nämligen göra en observationsuppgift som vi ska lämna in den 15 sep.
Så blir ju lite mer skola än bara tisdag och onsdag "/ haha


Min icke så älskade bok :P

hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0