sthlm..

.. var hur bra som helst! :)
Gick dock inte så mycket på stan, orkade helt enkelt inte.

När vi kom fram så gick vi och lunchade :)
Åt på samma ställe som jag och tjejerna åt på.
Sen givk vi i lite affärer, jag köpte en kavaj och Markus en kokbok.

Klockan 15.00 började cats men vi åkte ut till djurgårn ganska tidigt.
Det är ju väldigt fint där och vi kände att vi var klara med stan.
Och det var nog tur att vi var ute i god tid. Hela tunnelbanesystemet
var nämligen avstängt pga rökutveckling.
Så det var MYCKET folk som plötsligt skulle in i bussarna, så vi fick åka gratis
både dit och sen tillbaka :)

Musikalen var Jättebra!
Något som är väldigt speciellt med Cats är att den enbart består av Sång och dans.
Det resulterade i att jag stängde av filmen :p
Men det blir en helt annan sak när man har allt live 5 meter fram :P
Vi satt på rad 6, alltså där nere på platten för alla som varit på cirkus.
Eftersom vi satt så pass långt fram såg vi även fast det lutar väldigt lite nere på platten.
Dansen var sjuuuukt bra! Det var även akrobater med, asså förstår inte hur
vig man kan vara!? Kan fan inte vara bra :P Men det var en bra show!
Och sångarna var inte heller dåliga!
Många av dem skulle lätt kunna leva på musiken.
Många av dem sjung mkt bättre än artister vi har i Sverige! Enligt mitt tyckte iaf!

Men visst är den väldigt speciell då det inte är något teater.
Finns både för och nackdelar med det!
Men den var iaf vääldigt bra! Och jag är glad att jag fick möjligheten att gå! :)

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0