Sammanfattning

Det har som sagt hänt en hel del sen jag skrev sist.
I helgen var jag, Markus och Agaton i Karlstad.
Vi var där för att jag och Markus skulle vara barnvakt åt mina kusiner.
Så i lördags tog vi bilen till Karlstad.
På lördagen gjorde vi inte något speciellt. Lekte, åt mat, kollade på tv,
spelade wii och massa annat.
En väldigt mysig kväll i alla fall!

Sen på söndagen var det Skattkärrsdagen.
Så vi gick upp till fotbollsplanerna där allt hölls.
Agaton klättrade klättervägg, Clara hoppade hoppborg och vi åt sockervadd.
Agaton sa att vi var tvugna att passa på när Mamma inte var med, för då får
vi aldrig köpa sockervadd :P

Lite senare på eftermiddan åkte jag och Markus in mot universitetet och kollade lite där :)
Efter det var det dags för Sagas fotbollsmatch.
Matchen slutade med förlust och två i sagas lag fick åka ambulans. Även fast det kan var lite
att ta i kanske att ringa ambulans. I alla fall i ena fallet!

Efter matchen skulle vi åka hem.
Vi tyckte att Kelda var väldigt slö och hon ville inte stå, dricka eller äta.
Markus blev ororlig men jag trodde bara att det berodde på att hon var trött.
Det är ju ändå ganska förståligt om det skulle vara så.

Så vi började färden hem men vid Karlskoga blev hon sämre.
Hon fick kramper och hon var helt borta.
Vi fortsatte ändå hemmåt för jag kände att jag inte skulle orka köra tillbaka
till Karlstad.

När vi kom hem till Vintrosa ringde vi vetrinärsjouren.
De tyckte att vi skulle komma in med henne. Så Peter körde oss till Karlstad.
Väl framme fick hon sitt fjärde krampanfall "/
De ville ha henne kvar och hon fick stanna där två nätter sen var hon pigg och kry igen :)
Dock vet vi inte vad det var som hade hänt.
De tror att hon fått i sig något och att det gjorde att hon blev hängig och fick kramper.
Men vi vet som sagt inte. Vi hoppas bara att det inte händer igen!

Men nu är hon hemma och hon mår toppen vårat lilla spöke :P

Ja, där har ni anledningen till att jag inte bloggat på några dagar.

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0