Onsdag!

Hemma efter dag på univesitetet :)
Fick sluta 30 min tidigare, så kom hem för en stund sen.
Har hunnit kolla igenom posten och ätit en tallrik med havregrynsgröt.
Föreläsningen var helt okej. Pratade om lite intressanta grejer idag ;P

Nu har jag en timma på mig att plugga lite, sen blir det att åka till Kicki
med Agaton. Förhoppningsvis ser han ut som en kille när vi åker därifrån
och inte som en tjej som han gör just nu ;)

Sen ikväll ska jag försöka komma ut på en löprunda.
Hmm.. får se om jag lyckas :P


Plugga vare ja..

Hörs senare!
hugs

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej vad äre för ras ? :P

2009-09-23 @ 15:57:04
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0