Godmorgon!

Har precis varit ute med spöket och rastat henne.
Blir nog en till vända innan jag ska gå till bussen.
Just nu springer hon runt och leker med Markus alla strumpor
som han spridit ut i hela sitt rum.

Idag ska Kelda åka med in till stan och vara på Husses jobb :)
Och själv ska jag åka till skolan och skriva ett antal
ord som jag inte förstår i mitt fina anteckningsblock :P

Imorgon måste jag plugga!
Idag kommer jag nog inte hinna.
Ska nämligen hålla i Orienteringsträningen för småbarnen i Kfum.
Var egentligen mammas jobb men hon kunde inte idag.

Ne, nu ska jag göra mig iordning och ta ut Kelda en sista gång.
Bussen går 9.28 så än sålänge har jag gott om tid :P

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0