091023

Godmorgon!

Idag blev det en tidig morgon.
Skjutsa mamma till tåget vid halv 7.
Var hemma igen vid 7 och då var jag galet hungrig!
Hade suttit i bilen och fantiserat om julmat :P
Så tog en smörgås när jag kom hem och sen gick jag och la
mig i sängen och läste :)
Efter ett tag orkade jag inte hålla ögonen öppna (som var meningen)
så jag stängde boken och sov nån timme till :)

Nu är jag vaken igen och håller på att göra mig iordning.
Ska nämligen till Risbergka (min gamla gymnasieskola) snart.
Det är Fn-dagen idag och så uppträder alltid estetprogrammet :)
Så jag och Madde ska dit och kolla på det vid 11.15!

Nu ska jag sminka mig!
Hörs senare!
hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0