Plugg och bigbrother

Som jag skrev förut så åt jag och Markus melon och jordgubbar förut.
Så himla gott var det! Årets första jordgubbar, det är INTE mkt som kan slå det
ska jag säga :P
Maten var oxå väldigt god! Det gjorde jag och Markus bra :)

Som alla vet som känner mig så är jag väldigt mer aktiv på kvällen än morgonen.
Så just nu sitter jag och har börjat på mitt arbete om Tjernobylolyckan.
Det är faktiskt väldigt intressant :) Äter även lite naturgodis och har bigbrother på tv:n :)
Älskar det programmet! Varför gör man inte en säsong till??


          Mina älskade jordgubbar :D

Nu ska jag fortsätta plugga, får se vad klockan blir :P
Hugs


Kommentarer
Postat av: Olessia

gott med jordgubbar

2009-05-22 @ 09:31:06
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0