090508

Eftersom jag inte hade någon skola idag så hade jag hela dagen fri :)
Har som sagt gjort ett arbete i NkA och sen åkte jag och Agaton och fikade.

Han var jätteduktig hos tandläkaren och gjorde precis som tandläkaren sa.
Efter det åkte vi för att kolla min dator, det har varit glapp med batteriet och visste
inte om det var sladden eller datorn, men det var tydligen sladden. Så köpte en
ny för 800 kr (sjukt mkt pengar) som jag nu ska lämna tillbaka. Sladden är nämligen
för kort och hänger i luften och det är ju inge bra. Har dessutom hittat en billigare på
nätet med längre sladd, så ska beställa en därifrån istället. :)
Efter det åkte jag och Agaton till stan och köpte tyg och fikade, mkt mysigt :)

Nu är jag hemma och just nu sitter jag och väntar på mat, ska även lägga in
dagens barncitat.


Min söta lilla parfym jag fick på posten :)

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0