090505

Idag hade jag två lektioner varav det va prov på båda.
Så jag har endast haft prov idag och ett hål mellan 12.45-14-30.
På hålet åkte jag upp till stan för att fixa lite to dos och träna.

Först köpte nytt mönster till studentklänning och hämtade ut min studentmössa :)
Sen gick jag till friskis och tränade, körde 6 km crosstrainer, och jag löste det
så bra så jag kunde köra samtidigt som jag läste i min NkB bok.
Tiden bara flög förbi när man hade något att göra. Ska nog ha med en bok nästa gång
oxå :) Fast en bättre kanske :P

Efter skolan åkte jag hem och hämtade upp Agaton och Jonas så for vi till friskis än en gång.
Jag gick på medelgympa och dem på Junior. Idag var det Maria som hade passet, tack gode gud!

Är ledig imorgon men ska nog gå och lägga mig snart ändå. Måste plugga hela dagen imorgon
så får inte sova allt för länge, bäst att ställa klockan.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0