Välkommen till min blogg!

Nu har även jag som alla andra skaffat mig en blogg.
Jag vet inte om blogga är något för mig, det får tiden utse.

För att ni ska lära känna mig lite bättre så har jag snott denna lista:

Namn - Ida Christina Långh
Födelsedag - 12 April
Hemstad - Örebro
Ögonfärg - Blå
Hårfärg - Min riktiga är mellan blond
Längd - 155 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Civilstatus - Världens bästa pojkvän!
Stjärntecken - Vädur
Skostorlek - 35/36
Är dina föräldrar skilda - Nej
Rädslor - Mista dom jag älskar
Mål för året - ta STUDENTEN :D

ANTAL

Antal syskon - 2 små brorsor
Antal piercings - en i naveln och 2 i öronen
Antal tatueringar - en (ett körsbär)

FRAMTIDEN


Namn på barn - Meja och Milton
Vad vill du bli när du blir gammal - En grymt cool mormor
Drömjobbet - Skulle inte banga för musikalartist men reserv är Socionom ;)

FAVORIT

Mat - KORVSTROGANOFF!!
Sport - dans och orientering
Glass - pop 74 (kling glass)
Djur - katt
Nummer - 3,7,13
Årstid - vår och sommar
Radiostation - Rix Fm

THIS OR THAT

Cider/ÖL
- Cider
Pepsi/coca cola - Coca Cola
Mc Donalds/Burger king - Burger King
Kärlek/sex - Kärlek
Choklad/vanilj - Choklad
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Film
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/nike - Adidas
Blind/döv - Döv

KAN DU

Gå ner i splitt - nepp
Skriva med båda händerna - ...Klart jag kan, men det blir ju inte snyggt
Vissla - Japp
Blåsa en bubbla - jaa :)
Ha dina ögon i kors - ja
Nudda näsan med tungan - inte en chans :P

 

 

Kram Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0