Vädret

Som jag skrev tidigare så kan man inte lita på vädret.
Återigen så är det snö och slask ute "/ slirar med bilen och blir blöt om byxorna.
Jag älskar det.. inte!

Men men bara 86 dagar till studenten, det får väl hålla humöret uppe!
Har varit runt idag och letat sommarjobb. Gick väl sådär.
Har sommarjobb i Töreboda (någon som tittade på bygglov igår?
de va i töreboda då) i en färgaffär, men vill hellre ha något  Örebro så att jag kan bo hemma.
Får se om någon hör av sig. Annars får jag väl söka mer!

Snart ska jag åka hem till Markus, blir att sätta mig och plugga lite till.
Förstår inte varför alla lärare ska lägga så mycket veckorna innan påsk.
Kommer ju ligga deckad hela påsklovet, och v.16 är det vårkonsert så kan ju glömma vila då!

Nu tjata pappa att jag skulle åka så får väl göra det. Men skriver nog senare ikväll.

Kram Ida

Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste vara skönt att det inte är så lång tid kvar i skolan:)



Jag kommer och kollar på er på vårkonserten:) Det ska bli så kul och se vad ni har hittat på och se hur ni har utvecklats:)Ska försöka sitta längst fram:P

2009-03-19 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0