snökaos

jag älskar verkligen detta väder.. eller inte.
Fick sladd på bilen när jag åkte hem från m-berg.
Blev lite rädd där och trodde att jag skulle åka in i mitträcket men
det gick bra som tur va. Och snart ska jag ut och åka igen "/
ska hämta mamma vid bussen.

Idag va jag ute på m-berg och köpte klänningar som vi dansare ska ha på
My immortal på Risbergskas vårkonsert. Kommer nog bli hur bra som helst :)

Ikväll blire att titta på finalen i let's dance med älsk!
Självklart håller jag på Annika och Magnus som jag gjort redan från början.

Ne nu ska jag ut i snön, kanske lägger in en bild på klänningen senare.

Kram Ida


 Katterna tycker det är kallt ute och ligger och myser
inne på kökssoffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0