hemma och vänder

kom precis hem från skolan men ska snart åka igen.
Agaton ska iväg på simning och det är jag som står för att ta honom dit
varje måndag, då får jag nämligen låna bilen till skolan :)

Åhh längtar till lördag! Då åker jag nämligen till Markus familjs stuga i vemdalen :)
Ska vara där hela påsklovet och bara tare lugnt och åka skidor.
Ska bli sjukt kul att åka iväg med Markus familj och att se han åka snowboard.
Han ska tydligen vara bra, men det va några årsen han åkte. Hoppas han ramlar ;)
Det har ju blivit ganska mkt skidor i vinter faktiskt, både utför och längd :)
Och nu blir det lite till!

Måste bara lägga in en bild på min extremt snygga
 vattenflaska som följer med mig på alla träningar.


Den kommer från h&m barnavdelning,
och ja, jag vet att den är barnslig,
men jag ÄLSKAR rosa!

Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0