Helgen..

..har varit helt underbar men fööör kort som alltid!

Fredag: Som jag skrev tidigare så var det först dans i skolan som gällde.
Efter det blev det hem och slappa en stund innan det var dags att möta upp
några tjejer i latorp hemma hos Hanna. Där blev det tjejprat och let´s dance.
Mycket trevligt att få prata av sig lite och få höra hur det är med alla andra nu när man inte
träffas lika ofta pga studenten och pojkvänner.
Kvällen slutade med att jag åkte in till stan för att hämta Markus som va och festa med
sina kompis. Det vart även ett nattbesök på Mc Donalds.

Lördag: Vaknade upp hos älsk och låg och mös lite i sängen. Lagom till frukost ringde mamma
och sa att vi skulle in till stan. Så åkte med mamma in till stan för att kolla mönster till
min studentklänning, hittade en jättefin klänning så har beställt mönster till den och
köpte även tyg :) Ni får se bild när jag fått hem mönstret :)
På kvällen vart det Njuta med tjejerna :) Mycket trevligt förutom att det vart lite strul med våran
mat, men det löste vi med att få 20% på all mat och dryck, vi klagade inte :P
När de andra skulle vidare så valde jag att åka hem till älsk och sova :)

Söndag: Blev en slapp söndag med mest tv:tittande och mys i sängen.
Va även ute på en promenad i snön med Markus. Det va typ snöstorm ute,
och nu är allt borta, som vanligt...

Bilder från helgen kommer snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0