090324

kom iväg till skolan efter mycket om och men.
Det var liksom inte bara att gå ut och köra till skolan utan man var tvungen att
skrapa den i 211 h först. njaa kanska inte riktigt men hårt satt den jävla isen.

dagen lektioner var
- Matte C
- Naturkunskap B
- Ett låångt hål
- Naturkunskap B

Ni kanske förstår varför tisdagar inte är favoritdag!
På hålet var jag iaf till friskis och svettis och tränade lite och innan det
han jag med att sola :) måste ju bygga upp en bränna nu innan vårkonserten ;)

Nu ska jag och Agaton åka till friskis igen, jag ska gå på medel gympa
och han på junior gympa. Så lite mer träning hinner jag med innan dagen är slut.

Hörs senare
Kram Ida
 
Föresten ni får ju inte missa http://gossipgris.blogg.se
Tydligen den nya gossipbloggen på Riskbergska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0