Krångel med blogg.se

Såg att fler än jag haft krångel med blogg.se idag. Märke inget då men såg nu när
jag kom hem att bara halva mitt inlägg pubicerades "/ Konstigt konstigt!

Idag, onsdag är i alla fall leveransdag på färgaffären så har plockat färg nästan
hela dan. Fick sex st pallar så det var ganska mycket och tog sin lilla tid.
Dock var det inte så mycket folk idag så vi han plocka upp allt innan vi stängde :)
Idag skulle vi även slänga massa tapetprover så jag tog med mig massa hem, ska
göra tavla av en och sen ge bort dem andra till min kusin. Hon håller nämligen på
med scrapbooking och mönstrade papper är ju ganska dyra.
Någon mer som vill ha? :P

Imorgon får jag äntligen åka hem! Saknar min Markus!! Dock blir jag ju bara hemma
3 dagar men ändå :)

Hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0