Dag ett

Så då var första dagen på jobbet avklarad :)
Dagen gick fort och jag har haft ganska mycket att göra, skönt!
För er som inte vet så jobbar jag i en färgaffär i Töreboda (Töreboda
ligger längs Göta Kanal och just nu håller dem på att spela in Göta
Kanal 3 precis utanför byn) och har gjort det två somrar tidigare så detta är
alltså tredje sommaren :) Alltid lika roligt att vara tillbaka och träffa alla häliga
på jobbet! Det enda som är dåligt är väl att jag måste bo borta, men det har gått
dem andra två somrarna så jag ska väl klara en till :)
Dessutom är det bara 10 jobbdagar innan jag och Markus åker till Turkiet :D


En bild på mig (jag var brunett då) och Anna från sommaren -07
Jag tror minsan att mina ryggmuskler har tagit semester och det känns
som att det är ett tag kvar innan man kan bada i gruvan "/

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0