2 dagar kvar..

.. och fortfarande massor att fixa!
Idag ska jag och mamma ut till IKEA och köpa lite grejer och även till
systemet och köpa vin.
Imorgon måste all mat fixas typ, tur att jag är ledig så att jag kan hjälpa till
lite. Igår var jag och mamma och handlade på Willys, det vart en hel del mat.
Köpte även papptallrikar och såklart blev det Rosa! Supirse ;)

Som jag skrivit tidigare så har jag inte haft lust, ork eller tid att blogga under
dem senaste dagarna. Har varit för fint väder eller så har jag haft att göra ändå.
Stod tex. hela söndagen och ryckte upp brännässlor. Inte roligt alls men det vart
väldigt snyggt :)

Hade även SISTA lektionen i måndags :) Och det var S-blocket som fick den fina äran.
Sjukt att aldrig ha s-block mer, vi har faktiskt haft 600 timmar s-block under de här tre åren :O

Nu sitter jag och väntar på att mina nudlar ska bli klara :)
Och om typ 40 min ska jag bege mig in mot stan för att möta upp mamma :)

Ha det bra!
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0