Kvällsmat

sitter och äter en Mannafrutti till kvällsmat.
Och jag vet att den innehåller MASSA med socker men den är så himla god!


Serien var helt okej, missade början för då la jag i färg i mitt hår.
Men den handlade inte riktigt om det jag skrev i förra inlägget :P
Dem ska tydligen flytta till en ö och för att göra det så måste hon ha en man
så en killkompis till henne låtsas vara hennes man.
Missade somsagt början så fattade inte riktigt allt :P

Håret blev iaf bra :)
Blir ju fortfarande som en utväxt eftersom jag färgar utväxten och då blir den ju inte
lika ljust som det håret jag en gång har blekt. Men försöker sluta bleka håret då det
sliter så himla mycket  håret.
En sak jag måste göra innan skolan börjar är iaf att klippa mig.
Men det får bli i Örebro, för här i Töreboda finns inga tider. "/

hugs

Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg :)

2009-07-27 @ 21:21:15
URL: http://metrobloggen.se/idabengtzings

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0