Vuxen?

Idag började jag på Örebro universitet.
Ska läsa Psykologi A som är en fristående kurs.
Ska läsa den nu i höst och sen hoppas jag att jag kommer in i Karlstad till våren!

2 Det hela började med stress då jag insåg att buss nr 12 som jag skulle åka inte
alls hade de tiderna jag kollat upp. Så missade precis bussen och nästa skulle gå
10.12. Jag skulle vara på plats 10.30.
Så det blev lite ont om tid men jag han :)
Dock var det fullt i aulan så fick sitta i en annan sal med storbildsskärm ;)
Där träffade jag även Linn, Samantha, Ebba och Isac från Risbergska :)

Efter att vi lyssnat på massa olika människor så gick vi en rundvandring på campus.
Våran grupp var liten och man fick bra kontakt med faddrarna!

Allt verkar toppen även fast man känner sig som en liten knodd och inte hittar någonstans :P
Ikväll blir det invigning och då ska vi även bli tilldelade faddrar :)
Men som sagt så blir det nog en rolig höst!

Någon mer än jag som börjat på nytt ställe??

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0