rubrik

sitter på jobbet och gör typ ingenting "/
Har varit väldigt lugnt hela förmiddan så har suttit och läst i hundböcker som jag
lånade igår på bibliotket :)

Blev ju inte så mycket uppdatering igår.

Hade helt enkelt annat för mig.
Jag och mamma gick ut och körde backintervaller. Huuur jobbigt som helst och speciellt
eftersom det blir en tävling när man är två :P Men jag måste erkänna att jag blev besegrad "/ haha
Testa även mina nya träningskläder och joggingskor :) Dem var kanon!

Idag blir det nog 8km power walk med mor :)
Skönt att komma igång med träningen!

Fick sms av Markus tidigare idag där han skrev att han får förlängt jobb :)
Eller förmidligen iaf, chefen hade inte fått tag i hon som är sjukskriven men det säger allt :P
Så grattis Älsk! Är glad för din skull! Och på tisdag har han halkan! Så ja, det går framåt ;)
Och på måndag blir vi en liten familj :) Jag, Markus och Lille valpen (förmodligen Leon)

hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0