Onsdag!

Idag började sagen som sagt väääldigt tidigt!
Men den blev bra ändå :P
Som jag skrev tidigare så åkte jag in till stan för att fixa p-piller.
Sluta iaf med att jag kom ut med mini-piller, får tydligen inte äta p-piller längre
pga min migrän. Med mini-piller kan mensen utebli hel. Det hoppas jag på!

Efter knuffen så åkte jag och hämtade Kelda som hade varit på Markus jobb, och där
hade de inte fått mycker gjort kan jag säga :P
Sen hämtade vi Madde och begav oss mot universitetet. Skulle nämligen lämna in min
cykel som hade vissa skönhets fel :p

Efter det blev det stan och njuta :)
Satt ute på uteserveringen med filtar eftersom vi inte kunde sitta inne pga Kelda.
Men det fanns värme och efter ett tag avtog regnet och solen tittade fram :)
Åt iaf en jättegod bakadpotatis med skagenröra!
Sen fick jag träffa Maddes pojkvän Agust, som förövrigt var jättetrevlig! :)

Sen blev det hämta Markus på jobbet och bege sig hem till landet.
Hemma blev det kebabrulle och film, bröllopsduellen :) En mycket bra film faktiskt!

Nu blir det klädångest, bokmys och hundvaktsletande :P
Hörs imorgon :)
hugs




Kommentarer
Postat av: Anonym

haft en väldigt bra dag,,sj?

2009-08-26 @ 22:12:01
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0