Nollningsinvigning

Igårkväll åkte jag som jag tidigare skrev in till Örebro för nollningsinvigningen.
Jag och Ebba kom lite senare så vi bara kastades in i en grupp och det första
som hände var speeddejting, man fick prata med en person i en minut sen skulle man
byta person. Det var kaosigt men roligt :)

Efter det blev det personbingo, haha gick inte så bra för mig och killen jag var med.
Men som tur var så vann några ganska fort så vi slapp fortsätta :P
Sen var det bara chill och mingel.

Jag hängde ihop med 4 st tjejer. Alla var från olika ställen och ingen kände någon
innan. Så det var väldigt roligt :)
Jag drack ingen alkohol eftersom jag körde bil och två av de tjejerna jag vra med
drack inte heller så det var skönt :)
Tre av de andra ska läsa socionom och en juridik.
Men vi kommer ju säkert träffas igen.

Det var i alla fall en Toppenkväll!
Kom hem runt 22.00 och då var jag bara hemma och hämtade Kelda sen åkte
jag hit till Markus.

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0