Kusininvasion

Alla kusiner har nu kommit till mormor och det betyder noll tid till
att blogga. Vill faktiskt umgås med mina kära kusiner och med moster :)

Sen vill barna ha datorn. Clara tjatar här att hon vill färglägga sin spindelmannen
som hon börjde på nyss (har dock klickat ner den så hon får börja om :P).

Om en halvtimme börjar unga mödrar :) Det ska jag kolla på!
Ska även fixa förra tävlingen. Fixa kuvert och adress och så.

Ne nu sitter Clara här och tjatar så det är bäst att jag flyttar på mig.

Hörs imorgon, fredaag! :D
hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-17 @ 00:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0