090820

Vid 11.40 tog jag och Kelda bussen hit till Latorp.
Jag har städat, målat, klistrat in kort i fotoalbumet, fixat med recept och NU städar jag
bland ALLA mina skor! Är snart klar, men det har tagit en stund :P

Har som ni kanske förstår ett upphav av skor och jag älskar allihopa ;)
Men idag har jag faktiskt lyckats slänga en hel hög. Antingen är det skor som jag
aldrig använder eller de jag använt alldeles för mycket och som nu är väldigt strasiga :p

Ska även passa på att städa lite bland alla väskor som finns där nere.
Finns en hel del att slänga och kanske några fynd :)

Hörs senare när jag förflyttat mig till vintrosa igen :)
Svarar även på alla kommentarer då!

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0