Vårkonsertveckan är över "/

Igår hade vi sista konserten och tårarna rann i omgångar hos många!
Efter konserten fortsatte nästan alla treor till Satin och röjde :D
så jävla kul hade vi och ni som inte orkade följa med missade verkligen något!
Jag älskar verkligen min klass! Lite mer än en månad kvar tillsammans "/
Konstigt att man ska bli så tajta när det bara är några få veckor kvar liksom.

Men ändå är det skönt att ta studenten och gå vidare i livet. Jag hoppas ju som
sagt på Karlstad och det blir nog skönt att komma bort lite och kanske glida isär med
vissa som man inte känner så mycket för längre. Dock blir jag ju inte av med Hanna som
sökt Karlstad hon med ;) haha nee Latorpstjejerna ni kan vara lugna, skulle aldrig vilja
tappa kontakten med er! Ni gjorde ju Latorp till något bra! <3

Nu ska jag städa rummet och plocka iordning på alla mina skor :)

Kram Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag flyttar med er till karlstad! jag kan bli arbetslös a-lagare som du kan hjälpa sen när du blivit socionom!! :D

2009-04-20 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0