Kärlek

japp, då sitter jag i mitt rum, första gången på en vecka :P
Eller har varit hemma korta stunder men inga längre.
Saknar redan Markus, vill vara med han jämt. men inatt SKA
jag sova hemma för första gången på en vecka.

Många säger ju att det är ett stort steg att flytta ihop, men det är nog
lugnt mellan oss eftersom jag redan bor hemma hos hans familj.
Försöker sova hemma två nätter i veckan, vilket jag inte alltid lyckas med ;)
Men inatt ska jag sova hemma eftersom jag åker till Vemdalen på lördag,
ska ju hinna träffa familjen lite iaf.

Ne nu ska jag lägga mig i sängen och läsa glamour och damernas värld som
kom på posten idag ;)


      fick bokstäverna av Markus i julklapp :)<3

Kram ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0