hemma

Ja då var man hemma efter en underbar vecka i Vemdalen :)
Har dock inte haft så bra väder, hade sol typ 2 dagar och resten var det snö och dimma "/
men har man bra sällskap så spelar det ju ingen roll och det hade ju jag :)
åkte skidor varje dag och några eftermiddagar/kvällar spenderades på hotellet
men en cider i handen!
Hejade fram FBK i stugan gjorde jag också :D

Kom hem i lördags och igår va jag hos mormor och morfar för att fira mig.
Fyllde nämligen 19 igår :) Så moster med familj va där och min mammas
moster med familj. Dock fick min mamma och min moster åka till akuten för
Lotta (min moster) ramla när dom var ute och sprang och lillfingret gick av.
Så det vart gips och sjukskrivning en vecka ;)

Nu ska jag återgå till pluggandet och imorgon börjar vårkonsert veckan :D
Jag hoppas ni kommer och kollar på fredag eller lördag!
Senare ska jag träffa Maria, ska få min present och sen ska vi såklart prata massa!
Har saknat henne! <3

Kram Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0