gymmet

idag var det träning som vanligt på friskis och svettis, Agaton och hans kompis Jonas
 var på juniorgympan och jag skulle gå på medelgympa. När jag kom ner så såg jag att
det inte var hon som brukade leda passet utan en annan och hon förklarade att Maria
och hon bytt. Tråkigt eftersom jag älskar Marias pass men jag ger det ett försök,
efter tredje låten gick jag. Hur faan kan man sätta någon som inte kan takten som ledare?
Jag brukar aldrig ge upp och gå med hon va fan katastrof, kunde inte byta mellan rörelser
eller hålla takten. Nee gå inte på Britt-Maries pass säger jag bara!

Men eftersom jag har gymkort oxå så gick jag upp till gymmet. Där sprang jag 3km i 10km/h
sen 3km på crosstrainer :) Och när jag stod där och träna så kom biffen gående.
Jaa han som sökte till talang, asså fulare kan man nog inte vara :P
Visst han har muskler, men fina är dom ju inte, han är ju stor som ett hus!
Han är helt enkelt grotesk!


Han på bilden är det jag pratar om, han sökte till talang
både 2008 och 2009 :P

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0