dålig start

Det blev ingen bra start på dagen.
Vaknar alldeles för sent och missar bussen till skolan.
Eftersom jag hade nyheterna så var det viktigt att jag var där i
tid så jag börjar gå hem och tänker ta bilen. Kommer hem och där
står bara den kraschade volvon. Ringer pappa och frågar om jag
kan ta den och det kunde jag. Men den har stått stilla ganska länge
och man känner ganska tydligt varje gång den växlar (det är en automat)

Men jag kom iväg till skolan och kom i tid :)
Nu sitter jag och skriver en bokanalys på "De andras liv" har snart svarat på
hälften av frågorna, får fortsätta hemma för slutar om 50 min.

Ikväll är det valborg och det blir grillning hos Maria :) Massa mys!
Bilder kommer, men nu ska jag fortsätta skriva.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0