1 april

jaa då var 1 april här, min månad :D fast inge speciellt att fylla 19 va? :P
Som sagt idag är det ju 1 april och man får akta sig så att man inte blir allt
för lurad. Själv lurade jag Markus förra året att jag va gravid och han gav igen
genom att lägga ut en bild på min bdb och skrev att jag var gravid :P
Det va många som hörde av sig under den dan ;)

åhh lite sur jag blev imorgon när jag vaknade och kollade på klockan och den
var 8.40, what? jag börjar ju inte förän 13.30! varför sover jag inte?
Kan vara för att solen skiner ute och det är klarblå himmel. Äntligen har solen
hittat till Örebro :D Hoppas det fina vädret håller i sig och att det är fint väder i
vemdalen över påsk!

Skolan mellan 13.30-18.30 idag. Ska öva till vårkonserten :)
Men jag har övat klart halv 5 så får åka då, då ska jag och markus åka och
leta snowboardställ till honom. Han har ju som sagt inte åkt på länge och
då växt ut kläderna :P

Nu ska jag kolla tv och läsa bloggar :)

Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0